vooruitblikken

21 januari 2017 - Haaren, Nederland

Vandaag is het zaterdag 21-1-2017,
Net een harde werkdag achter de rug en weer dichter bij ons vertrek van 2 feb naar Bangkok!

Mariaelena is nog in Spanje om te genieten van familie en om de laatste centjes bij elkaar te schrapen voor vertrek,
Maandag 30 jan. vliegt ze terug en hebben we nog enkele dagen om de laatste dingetjes te regelen voor ons vertrek.

Uiteraard hebben we er erg veel zin in zeker nou het zo dichtbij komt.

Ons reisplan is als volgt:
Thailand, Cambodja, Vietnam, Singapore, Maleisie / Borneo

Wellicht veranderen we onze plannen onderweg nog en zullen er ongetwijfeld dingen anders lopen als dan gedacht, maar dat is dan ook een uitdaging.

Tot die tijd nog ff hard ertegenaan en flink bikkelen en wegdromen bij filmpjes en boeken van onze landen die we gaan bezoeken

We vinden het erg leuk om een blog bij te houden en willen ook graag iedereen op de hoogte houden van onze avonturen, uiteraard is het lastig voor Mariaelena om in het nederlands te typen en voor mij in het spaans. dus hebben we  besloten een spaanse en nederlandse blog bij te houden om zo spaanse en nederlandse volgers te kunnen schrijven en beide kunnen laten meegenieten van onze avonturen.
De nederlandse zal dan ook worden bijgehouden door Rob en de spaanse door mariaelena..

We hopen dat iedereen heel veel kijk en leesplezier ervaart en geniet van het volgen van onze reis zodat iedereen ook een beetje mee kan reizen!