vooruitblikken

21 januari 2017 - Haaren, Nederland

Vandaag is het zaterdag 21-1-2017,
Net een harde werkdag achter de rug en weer dichter bij ons vertrek van 2 feb naar Bangkok!

Mariaelena is nog in Spanje om te genieten van familie en om de laatste centjes bij elkaar te schrapen voor vertrek,
Maandag 30 jan. vliegt ze terug en hebben we nog enkele dagen om de laatste dingetjes te regelen voor ons vertrek.

Uiteraard hebben we er erg veel zin in zeker nou het zo dichtbij komt.

Ons reisplan is als volgt:
Thailand, Cambodja, Vietnam, Singapore, Maleisie / Borneo

Wellicht veranderen we onze plannen onderweg nog en zullen er ongetwijfeld dingen anders lopen als dan gedacht, maar dat is dan ook een uitdaging.

Tot die tijd nog ff hard ertegenaan en flink bikkelen en wegdromen bij filmpjes en boeken van onze landen die we gaan bezoeken

We vinden het erg leuk om een blog bij te houden en willen ook graag iedereen op de hoogte houden van onze avonturen, uiteraard is het lastig voor Mariaelena om in het nederlands te typen en voor mij in het spaans. dus hebben we  besloten een spaanse en nederlandse blog bij te houden om zo spaanse en nederlandse volgers te kunnen schrijven en beide kunnen laten meegenieten van onze avonturen.
De nederlandse zal dan ook worden bijgehouden door Rob en de spaanse door mariaelena..

We hopen dat iedereen heel veel kijk en leesplezier ervaart en geniet van het volgen van onze reis zodat iedereen ook een beetje mee kan reizen!

Tot Snel!!

Groetjes Mariaelena en Rob

1. Peter Denier en Hilde:
    21 januari 2017
    Te gek , we wensen jullie een onvergetelijk avontuur .
  2. Rogier vd Biggelaar:
    Leuk ! Heel veel plezier in jullie avontuur
  3. Jeroen Evers:
    Jaloers!!!!
  4. Marij:
    21 januari 2017
    Leuk jongens!! Wens jullie heel veel plezier en alvast een goede reis!!
    Singapore niet overslaan hoor, daar kan je wel een paar dagen rondneuzen
    Veel plezier met de voorbereiding !
    Die voorzichtig en geniet ervan !!
    Liefs , Marij xxx
  5. Francka en Peter:
    22 januari 2017
    Wij wensen jullie een hele mooie, aangename en avontuurlijke vakantie toe.
    We zullen met belangstelling jullie verhalen volgen.
    Groetjes
  6. Francka en Peter:
    22 januari 2017
    Wij wensen jullie een hele mooie, aangename en avontuurlijke reis toe.
    We zullen met belangstelling jullie verhalen volgen.

Groetjes
  7. Sjaak:
    22 januari 2017
    Ik heb nog malariapillen als je nog nodig hebt.
  8. Charlotte:
    22 januari 2017
    Hele mooie reis gewenst, geniet samen van de mooie landen die jullie gaan bezoeken! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen! Liefs, Charlotte
  9. Bas:
    2 februari 2017
    Veel plezier luitjes. Groetjes
  10. Adrián:
    2 februari 2017
    Dos semanas te doy prima
  11. Helmie:
    5 februari 2017
    Hoi lieve mensen .Jullie zijn alweer een paar daagjes onderweg. Beetje uitgerust van misschien een jetlagje.Geniet er van .En laat maar horen hoe het allemaal gaat daar .Heel veel plezier en hou het gezond xxxxxx.
  12. Tim en Lysanne:
    6 februari 2017
    Veel plezier! We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Groetjes
  13. Ad en Netty:
    6 februari 2017
    Geniet van jullie avontuur wij blijven jullie volgen. Groetjes
  14. Ad en Netty:
    Super begin